آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار 

تهیه ، تأمین و احداث پست برق جدید جهت برق رسانی به ساختمان های بخش های ستادی جهان فولاد سیرجان بصورت  EPC

شماره مناقصه: 11-03-خ-م شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد" تهیه ، تأمین و احداث پست برق جدید جهت برق رسانی به ساختمان های بخش های ستادی جهان فولاد سیرجان بصورت EPC " را به شرکت های دارای حداقل رتبه 2 نیرو و 3 ابنیه واگذار نماید.

لذا از شرکت های واجد صلاحیت دعوت به عمل می آید حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 05/02/1403، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات براساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.⏬️ شرایط1- شرکت ها می بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند.

(تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

2- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است.)

3- اساسنامه و مدارک ثبتی، رزومه سوابق، مدارک و مستندات توان مالی ،گواهی نامه اعلام رضایت کارفرمایان ،گواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری (دارای اعتبار) و سایر مدارک و مستندات مطابق دستورالعمل ارزیابی کیفی.

4- در صورت عدم ارائه مستندات مربوط به موارد مذکور؛ شرکت متقاضی مردود و از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضي را نخواهد داشت.سایر موارد:

1- محل انجام کار موضوع آگهی: استان کرمان، شهرستان سیرجان.

2- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

3- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

4- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.

5- شرکت ها میتوانند در مورد ابهامات و سوالات مربوطه، با کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان با شماره 09912938317 یا 31257600 -034 داخلی 6143 تماس حاصل نمایند

 واحد دبیرخانه کمیسیون معاملات(شرکت جهان فولاد سیرجان)